Index  Profiel  Hulp  Zoek  Actieve discussies  Aanmelden  Registreer 

Index / Onderdak, verzorging en hulp / 24 uurs dienstverlening
Toon


Door Toon - Vrijdag 12 april 2013, 01:05

Het valt me op dat er nog geen hulpdienst is die 24uur per dag bereikbaar is. Deze dienst zou u dan kunnen bellen voor spoedgevallen, denk hierbij aan een kapotte verwarming in de winter of wat dan ook. Tevens zou er een mailbox en een voice mail box zijn waarheen u een mailtje/berichtje stuurt. Dit laatste is bedoeld voor minder dringende problemen, dit kan werkelijk alles zijn van een vakantie vinden en/of boeken tot een uitleg omtrent ziektekosten regelingen. De kracht achter deze hulplijn is dat de lijn een tussenpersoon is, het is de verbinding tussen de client and een heel netwerk van ondernemers/zzp'ers die de diensten leveren. Kleinere problemen worden door de werknemers van de hulplijn zelf opgelost, bv. de vakanties boeken.

Graag zou ik van u vernemen of dit een dienst is waarvoor interesse bestaat. Wat zouden verbeter punten zijn of zijn er nog extra diensten die u graag gezien had?


oma-eva
Online!

Door oma-eva - Maandag 29 juli 2013, 14:07

Mij ook. Maar ik denk dat dit niet lang zal duren voordat we wel zo'n service kunnen verwachten aangezien Nederland steeds meer vergrijst.


Hopje


Door Hopje - Maandag 24 november 2014, 10:39

Voor heel veel zaken is naar mijn mening geen 24-uur dienstverlening nodig, dit geldt zeker voor de minder dringen zaken die je noemt. Bovendien moet je als je een mail stuurt of een spraakbericht moet je vaak ook wachten op een antwoord. Voor een kapotte verwarming is 24-uurs hulp wel handig, maar dat geldt niet alleen voor senioren.


  Start een nieuw topic in Onderdak, verzorging en hulp

Cloud Servers